مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-21سياسي

«خاتون ها» پشت صحنه زندگی شهدای مدافع حرم هستند 


مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی خطاب به ام البنین حسینی، همسر شهید علیرضا توسلی(ابوحامد)گفت: شما پرچمدار راه ابو حامد هستید.

- مشهد ـ مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی خطاب به ام البنین حسینی، همسر شهید علیرضا توسلی(ابوحامد)گفت: شما پرچمدار راه ابو حامد هستید.

خاتون ها پشت صحنه زندگی شهدای مدافع حرم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان در آیین نقد و بررسی کتاب خاتون و قوماندان که با حضور همسر شهید علیرضا توسلی (ابوحامد) به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت حضرت رقیه (س) و قبولی عزاداری ها با اشاره به برگزاری این آیین در کتابخانه عمومی شهدای مدافع حرم شهرستان مشهد، اظهار کرد: با توجه به افتتاح کتابخانه در منطقه مردمان عزیز افغانستان و حضور بسیاری از داوطلبین مدافعین حرم در این منطقه، به دنبال انتخاب اسمی شایسته و در خور شأن بودیم.

نام بسیاری از شهدا انتخاب شد، اما در نهایت تصمیم بر آن شد تا در راستای احترام و ادای دین به همه شهدای مدافع حرم، نام شهدای مدافع حرم برای این کتابخانه انتخاب شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی خطاب به ام البنین حسینی، همسر شهید علیرضا توسلی (ابوحامد) اظهار کرد: شما پرچمدار راه ابو حامد هستید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خاتون ها» پشت صحنه زندگی شهدای مدافع حرم هستند 

«خاتون ها» پشت صحنه زندگی شهدای مدافع حرم هستند